2015 9jan

Bezoekers van Walibi Village beoordelen Gom Hospitality met een 8,1

2015 9jan

Gom Hospitality heeft in 2014 een speciale smartphone-applicatie ontwikkeld om het de gasten van Walibi Village nóg beter naar de zin te maken. En dat werpt zijn vruchten af. Bezoekers van Walibi beoordelen Gom met een 8,1!

SchoonR heet de app dat staat voor Schoon-response. Gasten krijgen drie keer een berichtje. Het eerste op de ochtend van hun incheckdag om hen te verwelkomen. Het tweede krijgen ze wanneer ze het huisje binnenkomen. Met die sms kunnen de gasten direct naar de applicatie waar een aantal vragen worden gesteld. Is het huisje schoon? Klopt de inventaris? Doen alle lampen het? Als de gast een opmerking heeft, zorgt Gom Hospitality ervoor dat er direct iemand langskomt om het eventuele probleem te verhelpen. Zo wordt de beleving van de klant verhoogd en de verwachting zelfs overtroffen.

Bij thuiskomst krijgen de gasten een derde sms'je, waarmee ze via de app hun mening en een beoordeling te geven. Wat heeft geleid tot dit prachtige cijfer. "Een cijfer dat de gedachte sterkt dat wij op een goede klantgerichte manier invulling geven aan onze dienstverlening" aldus Rense Assies, accountmanager bij Gom Hospitality. "Onze medewerkers dragen daaraan bijzonder bij en daar ben ik dan ook buitengewoon trots op".