Over Gom Hospitality

schoonmaak, schoonmaakbedrijf, schoonhouden, schoonmaakbedrijven, schoonmaken

Schoonmaak in de hospitality branche. Het draait om beleving

Nog meer dan in andere sectoren heeft  de schoonmaak in de hospitality sector een grote impact op de beleving. Schoonmaak in een hotel, theater, congrescentrum of museum heeft  impact op het bedrijfsproces én de gasttevredenheid. Het gaat er om flexibel inspelen op de pieken en dalen in de gastaantallen en oplossingen aan te dragen voor alledaagse problemen. Als de schoonmaak ook nog plaatsvindt in het zicht van de gast, is dit van nog grotere invloed op de beleving.

Onze bijdrage aan gastvriendelijke schoonmaak. Gom Hospitality

Schoonmaken kan elk gerenommeerd schoonmaakbedrijf. Uw organisatie (en uw gasten) laten stralen? Daarvoor moet u bij Gom Hospitality zijn. Wij wéten niet alleen dat de schoonmaak in de hospitality sector een grote impact heeft op gasttevredenheid, wij stellen de gast centraal in onze aanpak met ons principe: 'kijken door de ogen van de gast'. Waar stoort u zich aan als u naar een voorstelling gaat of een museum bezoekt? Wat valt u direct op wanneer u een hotelkamer betreedt? Kan dit nóg gastvrijer? Dat zijn vragen die we ons keer op keer stellen. Zo komen wij tot een zo hoog mogelijke beleving van uw gast.

Het borgen van gastvrije kwaliteit

U maakt onder andere kennis met onze betrokken accountmanagers. Zij zijn van grote toegevoegde waarde voor u, omdat zij zich volledig op de hospitality branche richten. Zij ontwikkelen, samen met een team van enthousiaste collega's, onze dienstverlening continu door te blijven kijken vanuit de ogen van de gast. 

Welke organisaties laat Gom nu al stralen?

Gom Hospitality maakt schoon bij concert- en congresgebouw "de Doelen" in Rotterdam. Lees hier de referentie. Ook vakantiepark Walibi Village is één van de klanten van Gom Hospitality. Bij Walibi maken wij gebruik van de app SchoonR. Meer informatie over deze app leest u in "Slimme app heet gasten van Walibi welkom".

Bij het AFAS Circustheater spelen de schoonmakers van Gom Hospitality een grote rol in het succes van de voorstelling. Lees het artikel uit de Clean Totaal Schoonmaakkrant van 2015.

Blogs

In de Hospitality-branche gebeurt veel, zowel voor als achter de schermen. Hoe kijken onze accountmanagers hier tegen aan en hoe gaan zij hier mee om? Dit is terug te lezen in de blogs die zij schrijven.

Deel uw uitdaging met ons

Bent u benieuwd wat wij voor uw hotel, museum, bungalowpark of theater kunnen betekenen? Wilt u meer horen over onze aanpak binnen diverse toonaangevende referenties binnen uw branche? Of hoe onze digitale tools, de processen voor uw front desk vereenvoudigen én de gasttevredenheid verhogen? Neem dan vrijblijvend contact op met onze accountmanager Patrick van der Veen via telefoonnummer 06 - 51 15 44 62.

Gom. Laat uw organisatie stralen.