Magnifique biedt een vijfsterrenbeleving. Zo werken uw medewerkers prettiger en productiever, en komen uw gasten graag bij u terug.

Magnifique. Een geweldige ervaring.

Wilt u maximaal inzetten op beleving? Magnifique biedt uw gasten en medewerkers een vijfsterrenervaring – a great place to be. We vullen reguliere schoonmaak in de vroege ochtend of avond aan met Magnifique-servicekrachten op de dag. Die bieden een representatieve uitstraling en andere extra’s.

Talenkennis, een uitstekend gevoel voor gastvrijheid, servicegerichtheid en natuurlijk de drive om wat schoon is, schoon te houden. Zo voelen uw gasten en medewerkers zich welkom, gezien en goed geholpen. En dat draagt bij aan de prestaties en het imago van uw organisatie.

Hoe doet Magnifique dat?

Magnifique mensen De Magnifique-servicekrachten die wij inzetten zijn extra getraind in hospitality, dragen passende kleding en we rusten hen uit met speciaal vormgegeven materialen. Zij zorgen voor een excellente beleving voor uw gasten en medewerkers.
Magnifique materialenOnze medewerkers zijn uitgerust met een smartphone voor optimale bereikbaarheid. Ook bijzondere materialen en middelen dragen bij aan een exclusieve uitstraling. Subtiele geurproducten, een sanitairlijn die past bij uw interieur of iPads bij het sanitair om de tevredenheid te meten. Zo creëren we een ‘wow’-effect bij uw gasten en medewerkers. De materiaalwagens zijn strak gestyled en zijn naar wens te bedrukken.
Magnifique dienstenAanvullende dienstverlening om uw gasten en medewerkers continu een optimale beleving te bieden. Denk aan conciërge services als postverwerking, gastontvangst, voorraadbeheer, stomerijdiensten en valet parking. Zomaar wat voorbeelden van optionele aanvullingen.

The next level in hospitality

Magnifique. Een geweldige ervaring.

Wat maakt onze mensen Magnifique?

Magnifique zet medewerkers in die gastgerichtheid, vakmanschap, trots en verantwoordelijkheid in zich hebben. En die er alles aan doen om uw gasten en medewerkers een vijfsterrenbeleving te geven.

  • Meetbaar sturen op maximale gast- en medewerkertevredenheid
  • Proactief meedenken over verbetermogelijkheden in presentatie en processen
  • Zorgvuldige selectie en begeleiding van Magnifique-medewerkers
  • Specifieke hostmanship- en hospitalitytrainingen
  • Passende begeleiding en training aan uw huidige dagmedewerkers

Waarom Magnifique?

Gasten en medewerkers zijn steeds gevoeliger voor een topontvangst. Daarom willen organisaties dat deze mensen zich welkom en thuis voelen. Een vriendelijke ontvangst in een schone en nette omgeving draagt daaraan bij. En in een stralende organisatie komen medewerkers tot betere resultaten. Met Magnifique laat u niets aan het toeval over.

  • Naadloze samenwerking met de reguliere schoonmakers van Gom
  • U krijgt één gedreven aanspreekpunt
  • Uw succes is ook het succes van de Magnifique-medewerker
  • We maken hét verschil met Magnifique waar dit meerwaarde heeft

Magnifique, exclusive by Gom

Magnifique is een innovatief concept van Gom Schoonhouden opgericht in 1966 en onderdeel van Facilicom Group. We zijn jong, ondernemend en ook internationaal actief in België, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk. Onze 50 jaar+ ervaring zetten we graag voor u in. En niet te vergeten, de capaciteit van duizenden opgeleide loyale medewerkers, de landelijke dekking die wij bieden en soliditeit van het familiebedrijf dat Gom is.

Paul Tuerlings • national accountmanager06 53 69 01 62
Magnifique werkt o.a. voor: