Vijfsterren hotel cleaning: de nieuwe standaard voor een stralend hotel

Een optimale gastbeleving

Een van de belangrijkste voorwaarden voor tevreden hotelgasten zijn schone kamers. Maar een hotel schoonmaken vraagt veel van een schoonmaakbedrijf. Bij Gom Hospitality bieden we u meer dan blinkende hotelkamers. Onze medewerkers leveren ook een bijdrage aan een optimale hotelbeleving van uw gasten. Ze zijn behulpzaam, vriendelijk, gastvrij en hebben oog voor detail en voor de wensen van uw gasten. Daar worden ze speciaal op getraind. De trainingen zijn een onderdeel van onze vijfsterren hotel cleaning. Een nieuwe werkwijze waarmee onze medewerkers de beste service verlenen aan uw hotelgasten. Een groeiend aantal hotels maken inmiddels gebruik van onze vijfsterren hotel cleaning. 

Kijken door de ogen van de gast

Met de resultaten van de metingen en de kennis van onze betrokken accountmanager kunnen we, heel gericht en samen met u, blijven werken aan het verhogen van de gastbeleving. Onze accountmanager doet dit met een team van enthousiaste klantmanagers die specifiek voor de hotellerie zijn geselecteerd. Deze medewerkers leren we door de ogen van de gast te kijken en op de details te letten. Zo garanderen wij een zo hoog mogelijke tevredenheid van uw gast.

Onze medewerkers halen het beste uit zichzelf

Om de beste service te verlenen, stellen we niet alleen uw hotelgasten centraal, maar ook onze eigen medewerkers. Hoe dat werkt? Simpel. Wij zijn goed voor onze medewerkers en begeleiden hen intensief. Zo kunnen zij het beste uit zichzelf halen. Dus trainen wij onze medewerkers in hostmanship en garanderen we eerlijke arbeidsomstandigheden. We betalen onze medewerkers per uur en niet per kamer. Op deze manier kunnen onze mensen hun vak op professionele wijze én met trots en plezier uitoefenen. En zo kunnen zij op hun beurt uw hotelgasten het beste van dienst zijn.

De gasttevredenheid meten we met SchoonR

Een positieve gastbeleving. Daar moet je aan blijven werken. Om te weten waar de service beter kan, is het nodig de gasttevredenheid te meten. Doet u dit niet zelf, dan nemen wij het initiatief met een eigen meetsysteem SchoonR. De app van SchoonR is speciaal toegesneden op hotels. Na het inchecken ontvangt de gast een sms-bericht met een paar vragen op de telefoon. De meting levert waardevolle informatie op, voor u en voor ons. Als u dat wenst nemen wij uw vragen bij de meting graag mee.

Transparantie in kosten en dienstverlening

Uiteraard wenst u een goede prijs-kwaliteitverhouding. Wij geven u duidelijk inzicht in de onderverdeling in variabele kosten (die fluctueren met de bezetting van uw hotel) en de vaste kosten. In de vaste kosten zijn bijvoorbeeld de kosten voor middelen en materialen opgenomen en een vast opleidingsbudget voor onze medewerkers. Zo ziet u precies hoe onze prijs is opgebouwd én wat onze marge is.

Gom Hospitality is niet alleen transparant in de kostenberekening, maar in haar hele dienstverlening. Dit is ook de reden dat wij alleen medewerkers inzetten als we ze zelf kunnen begeleiden. Daar doen wij geen concessies aan. Dit werkt efficiënt. We  weten precies wat er speelt, kunnen zo nodig snel aan- of bijsturen én de prijs-kwaliteitverhouding voor u garanderen.

Terug naar sector Hospitality