201311mrt

Klantonderzoek: een 7 en hoger voor Gom!

201311mrt

Veel klanten namen deel aan ons landelijke klanttevredenheidsonderzoek. Meer dan 30% van onze klanten nam de moeite Gom feedback te geven. 64% van onze klanten gaf een rapportcijfer van 7 of hoger; 30% zelfs een 8 of hoger. Hoog scorende aspecten van onze dienstverlening waren onder meer: de klantvriendelijkheid van medewerkers (75% goed/zeer goed); de expertise van de directe en indirecte leiding; uitvoering van extra werkzaamheden (buiten het reguliere programma); bereikbaarheid: meer dan 65% van onze klanten vindt dit zelfs goed tot zeer goed.

64% van onze klanten gaf een rapportcijfer van 7 of hoger!

Verklaarbaar vanuit de code verantwoordelijk marktgedrag en toch opvallend is de top of mind-verschuiving binnen de vraag over MVO. Enige jaren geleden dachten opdrachtgevers bij MVO vrijwel alleen aan milieu-aspecten. Nu geeft minder dan de helft (alleen) Planet-aspecten aan. 30% noemt planet én people aspecten. Meer dan een kwart focust zelfs uitsluitend op People-aspecten. Wij zien dat onze initiatieven om door te ontwikkelen als (nog) klantgerichtere organisatie aansluiting vinden bij uw actuele behoeften. Die initiatieven zetten wij dus verder door, met extra focus op die punten die u aangaf. Bijvoorbeeld met onze accountstructuur en de aanstelling van een accountmanager voor de leisure-branche, waarover wij u in de volgende Schoon! zeker nader informeren.

Onder alle deelnemers aan ons klanttevredenheidsonderzoek is een IPhone 5 verloot. De winnaar van de IPhone is mevrouw Peeters van Arvato.