Het schoonmaken in een hotel; het draait om beleving

Nog meer dan in andere sectoren heeft de schoonmaak van een hotelkamer een grote impact op de beleving. Hotelschoonmaak heeft een grote impact op het totale proces én de gasttevredenheid. Het gaat erom flexibel in te spelen op de pieken en dalen in de gastaantallen en oplossingen aan te dragen voor alledaagse problemen. Als de schoonmaak ook nog plaatsvindt in het zicht van de gast, is dit van nog grotere invloed op de beleving.

Onze bijdrage aan gastvriendelijke schoonmaak binnen uw hotel

Schoonmaken kan elk gerenommeerd schoonmaakbedrijf. Uw hotel (en uw gasten) laten stralen? Daarvoor moet u bij Gom Hospitality zijn. Wij wéten niet alleen dat de schoonmaak in de hotellerie een grote impact heeft op gasttevredenheid, wij stellen de gast centraal in onze aanpak met ons principe: 'kijken door de ogen van de gast'. Wat valt u direct op wanneer u een hotelkamer betreedt? Waar stoort u zich aan bij het betreden van de lobby. Kan dit nóg gastvrijer? Dat zijn vragen die we ons keer op keer stellen. Zo komen wij tot een zo hoog mogelijke beleving van uw gast.

Het borgen van gastvrije kwaliteit

U maakt onder andere kennis met onze betrokken accountmanagers. Zij zijn van grote toegevoegde waarde voor u, omdat zij zich volledig op de hospitality branche richten. Zij ontwikkelen, samen met een team van enthousiaste collega's, onze dienstverlening continu door te blijven kijken vanuit de ogen van de gast. En staan voor een perfecte samensmelting van het schoonmaakteam binnen de gehele hotelorganisatie.

Gom laat uw hotel stralen!

Bent u benieuwd hoe wij uw hotel laten stralen? Wilt u meer horen over onze aanpak binnen diverse toonaangevende referenties binnen uw branche? Neem dan vrijblijvend contact op met onze accountmanager Patrick van der Veen via telefoonnummer 06 - 51 15 44 62.