Schoonmaken op plekken waar schoonmaak extra opvalt

Mensen zijn een avondje uit. Of een paar dagen weg. Ze zijn in een andere stemming. En ze kijken met een andere blik naar de omgeving waar ze in verkeren. Op die omgeving richt Gom Hospitality zich. Natuurlijk moet die schoon zijn. Maar een hotel, theater of bioscoop, congrescentrum of museum moet vooral uitnodigend zijn. Voor een specialist als Gom Hospitality zijn dit soort omgevingen dagelijks decor.

 

Gom Hospitality is onze zelfstandige business unit die uitsluitend actief is voor opdrachtgevers in die sector. Daardoor weten we precies wat er bij u speelt. Waar bijzondere accenten liggen, wat specifieke behoeften zijn. Dat maakt inspelen op die accenten en behoeften een stuk eenvoudiger.

En als specialist in uw vak zijn we ook het schoonmaakbedrijf dat waarde kan toevoegen aan uw eigen business. Wat denkt u dat bijvoorbeeld een positieve review op Zoover over een schone bungalow in een park doet voor de boekingen?

Of jongeren die tijdens de Fright Nights van Walibi overnachten in het bungalowpark Walibi Village? Met social media laten zij razendsnel weten wat ze vinden van de staat van de bungalow. Lees erover in de klantcase:

Klantcase Walibi Village

Insider in de sector

Als sectorspecialist zijn we net als u insider in de sector. Daardoor zijn we in staat om proactief met ideeën en innovaties te komen, zoals op het gebied van milieu. En doordat we nauw samenwerken met de andere zelfstandige business units van Gom, delen we best practices. Dat maakt Gom Hospitality tot een onderdeel van uw eigen bedrijfsvoering. En met een groot bestand aan medewerkers kunnen we ook snel inspelen op de onvoorspelbaarheid in bezetting die de sector kenmerkt.

Gastgerichtheid

Onze medewerkers zijn het gewend om door de ogen van een gast of een bezoeker te kijken. Eén voor één hebben ze een groot gevoel voor gastgerichtheid. We weten dat een gast graag de weg wordt gewezen in een hotel. En dat een bezoeker van een voorstelling zich kan storen aan de kleinste details in een theater. Daar anticiperen we op. Omdat schoonmaken in de hospitality vraagt om medewerkers die weten wat er komt kijken voor tevreden gasten en bezoekers. Opleiding en training zijn daarin essentieel. Met de opleiding Hospitality in Praktijk zijn onze mensen er klaar voor.