Gom en de schoonmaak in de hospitality

Mensen zijn een avondje uit. Of een paar dagen weg. Ze zijn in een andere stemming. En ze kijken met een andere blik naar de omgeving waar ze in verkeren. Op die omgeving richt Gom Hospitality zich. Natuurlijk moet die schoon zijn. Maar een hotel, theater, congrescentrum of museum moet vooral uitnodigend zijn. De hospitalitysector is daarmee het decor waar alles gericht is op de beleving van de gast.

Met Gom Hospitality voegen we daarom iets wezenlijks toe aan onze dienstverlening: een groot gevoel voor gastgerichtheid. We weten dat een gast graag de weg wordt gewezen in een hotel. En dat een bezoeker van een voorstelling zich kan storen aan de kleinste details in een theater. We zijn het gewend om door de ogen van gasten en bezoekers naar ons werk te kijken. Kan het misschien nóg gastvrijer? Zoals bijvoorbeeld bij het AFAS Circustheater:

Hotelspecialist bij uitstek

Bij Gom Hospitality trainen we onze medewerkers om continu als gast een kamer in zich op te nemen. Het verschil in de praktijk is groot. Dat stapje extra van medewerkers stimuleren we door realistische arbeidsvoorwaarden voorop te stellen in contracten. En de schoonmaakkwaliteit monitoren we weer met ons eigen systeem, waarmee gasten binnen 30 minuten na het inchecken hun waardering kunnen geven. Lees meer over onze vijfsterren hotel cleaning.

Gom als sparringpartner

Het is belangrijk dat een schoonmaakbedrijf uw visie vertaalt naar passende dienstverlening. Daarom zijn we ook een inspirerende sparringpartner om samen met u nieuwe stappen te zetten. Met onze dedicated accountmanager voor de hospitalitysector bent u verzekerd van een luisterend oor dat begrijpt waar het in bij u om draait. Om stralende omgevingen waar het plezier nog eens een extra boost krijgt.