Gom over het schoonmaken van kantoren

Flexwerken of niet: we brengen nog altijd een groot deel van onze dag door ‘op de zaak’. En toch is er veel veranderd. Het kantoor is niet alleen meer de plek om van negen tot vijf hard te werken. Een kantoor is er ook om medewerkers een thuisgevoel te geven. En om bezoekers het idee te geven dat ze welkom zijn. Een kantoor moet stralen. Want in een stralend kantoor komt het gevoel van thuis of welkom zijn vanzelf wel.

Als kantoorgebouwen veranderen, moet de schoonmaak dan niet meeveranderen? Wij vinden van wel. Daarom is onze aanpak van de schoonmaak in kantoren de laatste jaren flink geëvolueerd. Natuurlijk moet het schoon zijn. Voorwaarde nummer één om een schoonmaakbedrijf in te schakelen, niet waar?

  • Is schoonmaakresultaat voor u belangrijker dan werken volgens een vast schoonmaakprogramma? Dan is outputgerichte schoonmaak iets voor u.
  • Wilt u maximaal inzetten op beleving? Dan levert Magnifique een bijdrage aan een vijfsterrenervaring voor uw gasten en medewerkers – a great place to be!
  • Bent u een mkb-ondernemer? Dan kunt u ook geheel zelf, online en eenvoudig uw schoonmaak regelen met Directschoon

Partnership

Plezierig werken op kantoor. Een schone werkomgeving helpt hierbij; iets wat schoon is, kan het verschil maken. Een gróót verschil wat ons betreft. En dat laten we u graag zien. Ontdek in onderstaande video hoe verzekeraar a.s.r. samen met zijn partners er alles aan doet werknemers én gasten zich thuis te laten voelen in Nederlands meest duurzaam gerenoveerde kantoor.

Minder standaard, meer maatwerk

Schoonmaak wordt dus steeds meer maatwerk. Dat vraagt inlevingsvermogen in de cultuur van een bedrijf. Oog voor de doelstellingen van een opdrachtgever. Proactiviteit om mee te groeien met organisaties. Die betrokkenheid vinden wij belangrijk. Omdat we vinden dat de schoonmaak van een kantoorgebouw nooit op zichzelf staat. Die schoonmaak is altijd bedoeld om bij te dragen aan een werkomgeving die in uw bedrijfsvisie past.

En die betrokkenheid maakt ook dat we nooit het resultaat uit het oog verliezen. Resultaat met een financiële component én vooral het resultaat dat ons werk voor uw mensen en bezoekers heeft: een stralende organisatie en omgeving waar je graag werkt en op bezoek bent.