2013 2apr

Mystery-guest onder de indruk van hostmanship Gom

2013 2apr

Veel Gom-medewerkers hebben inmiddels de training hostmanship gevolgd. Daarom werd het tijd voor een mystery guest bezoek bij een van de opdrachtgevers van Gom: Nationale Nederlanden. Hoe brengen onze medewerkers hostmanship in de praktijk? De eerste indruk van onze mystery guest was direct goed. Hij werd gastvrij ontvangen met een kopje koffie en een gebakje.

Terwijl hij een nieuwe zak in de prullenbak deed vroeg hij, oprecht geïnteresseerd, hoe de dag was geweest.

Vervolgens ging hij op de route van verschillende taken zitten en wachtte af tot een medewerker langs kwam om zijn werkplek schoon te maken. Uiteraard wisten de medewerkers van niets. Er ontstond een aantal leuke ontmoetingen waarbij alle medewerkers zeer vriendelijk overkwamen. Eén medewerker bracht hostmanship op een bijzondere manier in de praktijk. De Gom-medewerker kwam aanlopen en begroette de mystery guest vriendelijk.

Terwijl hij een nieuwe zak in de prullenbak deed vroeg hij, oprecht geïnteresseerd, hoe de dag was geweest. Hij vertelde dat hij later terug zou komen om het bureau nog schoon te maken. Daarna wenste hij de mystery guest nog een fijne avond en vertrok. Een mooi voorbeeld van hostmanship. De mystery guest was onder de indruk van de houding en betrokkenheid van de Gom-medewerkers. Gom gaat zeker door met het geven van de trainingen.