Veel Gom-medewerkers hebben inmiddels de training hostmanship gevolgd. Daarom werd het tijd voor een mystery guest bezoek bij een van de opdrachtgevers van Gom: Nationale Nederlanden. Hoe brengen onze medewerkers hostmanship in de praktijk? De eerste indruk van onze mystery guest was direct goed. Hij werd gastvrij ontvangen met een kopje koffie en een gebakje.
Vervolgens ging hij op de route van verschillende taken zitten
en wachtte af tot een medewerker langs kwam om zijn werkplek schoon
te maken. Uiteraard wisten de medewerkers van niets. Er ontstond
een aantal leuke ontmoetingen waarbij alle medewerkers zeer
vriendelijk overkwamen. Eén medewerker bracht hostmanship op een
bijzondere manier in de praktijk. De Gom-medewerker kwam aanlopen
en begroette de mystery guest vriendelijk.
Terwijl hij een nieuwe zak in de prullenbak deed vroeg hij, oprecht
geïnteresseerd, hoe de dag was geweest. Hij vertelde dat hij later
terug zou komen om het bureau nog schoon te maken. Daarna wenste
hij de mystery guest nog een fijne avond en vertrok. Een mooi
voorbeeld van hostmanship. De mystery guest was onder de indruk van
de houding en betrokkenheid van de Gom-medewerkers. Gom gaat zeker
door met het geven van de trainingen.