201711dec

Gom Hospitality ook de komende drie jaar schoonmaakpartner van Walibi Village

201711dec

Ook de komende drie jaar verzorgt Gom Hospitality de schoonmaakdiensten in Walibi Village. Na een intensieve tender kwam Gom als beste aanbieder naar voren. Ook de afgelopen vijf jaar waren wij verantwoordelijk voor de schoonmaak in het park. Nieuw in het contract is onder meer een directe doormelding aan de receptie van schoongemaakte en gecontroleerde huisjes. Die vernieuwing moet leiden tot een verdere verhoging van de gasttevredenheid.

Gom Hospitality maakt in het seizoen - maart tot eind oktober - dagelijks de huisjes in het park in Biddinghuizen schoon. Op piekdagen gaat het om 130 huisjes en 1.200 bedden per dag. Daarvoor staat een vast team van twintig medewerkers klaar, ook voor de glasbewassing binnen en buiten. Voor rayonmanager Rogier Lussenburg is de contractverlenging een bekroning voor de inzet van objectleidster Angelina Dalsem en haar team. ‘Angelina staat 24/7 klaar voor Walibi. Zij is voor onze opdrachtgever de spin in het web en altijd op de hoogte van de laatste gang van zaken bij Walibi.’
 
Die actuele kennis van zaken is onder meer te danken aan de nauwe samenwerking tussen de facilitaire schakels in Walibi Village. Zo maken de eigen facilitaire dienst, de technische dienst, de horecamedewerkers en de Gom-schoonmakers gebruik van de gezamenlijke bedrijfskantine.
 
Uitbreiding digitale communicatie
De contractverlenging is voor Gom ook een moment om de dienstverlening verder te optimaliseren. Nieuw is onder meer een uitbreiding van de digitale communicatie tussen Gom en de receptie van Walibi Village. Vanaf 2018 is het bij de receptie direct zichtbaar als een huisje is schoongemaakt en gecontroleerd. Rogier: ‘Doordat het niet meer handmatig gaat, hebben gasten sneller de beschikking over hun vakantiehuisje. Dit verhoogt de gasttevredenheid.’
 
Stijging belevingskwaliteit
Eerder investeerde Gom al met leveranciers van onderhoudsmiddelen in een nieuw onderhoudsschema. Die aanpassing heeft geleid tot een stijging van de belevingskwaliteit. Marc van den Broek, manager van Vakantiepark Walibi Village, is blij met de continuering van de schoonmaakdienstverlening. ‘Gom heeft in de offerte duidelijk laten zien dat Walibi Village een serieuze partner is. Dat waarderen we zeer. We spreken dan ook het vertrouwen uit dat we ook de komende drie jaar met veel succes gaan samenwerken.’