De bedrijfscultuur die het mogelijk maakt

Welke bedrijfscultuur kunt u bij Gom verwachten? Hoe gaan we intern met elkaar en met onze klanten om? Die bedrijfscultuur wordt vooral bepaald door onze missie, visie en kernwaarden.

Onze missie

Iedereen blij maken met schoon.

Onze visie

Schoon draagt bij aan de kwaliteit van leven. Iedereen heeft recht op een passend schone werk- en leefomgeving. Gom wil in het realiseren van die omgeving het verschil maken.

Onze kernwaarden

  • Betrokken: bij onze klant, bij onze mensen, bij onze wereld
  • Resultaatgericht: naar onze klant, naar onze medewerkers, naar onze organisatie
  • Trots: op onze mensen. En onze mensen kunnen trots zijn op Gom

Een familiebedrijf

Net zo belangrijk voor onze bedrijfscultuur is onze afkomst, die van familiebedrijf. Als er twee woorden bepalend zijn voor het denken en doen van familiebedrijven, zijn het wel passie en loyaliteit. Natuurlijk is er in de halve eeuw dat we bestaan veel veranderd. En natuurlijk zijn we in die tijd een stukje groter geworden. Maar die passie en die loyaliteit zijn nog onverminderd aanwezig in de Gom-organisatie van nu.
 
Die passie maakt dat we gelóven in onze missie en er 100% voor gaan, in alle lagen van ons bedrijf. Het maakt ons als ruim vijftigjarige ambitieuzer en gretiger dan ooit. En loyaliteit is nog altijd de rode draad in onze omgang met mensen, of het nu medewerkers, klanten, toeleveranciers of stakeholders zijn. Het heeft er ongetwijfeld mee te maken dat we als familiebedrijf niet gedreven worden door beursnoteringen maar vooral oog hebben voor de langere termijn.

Beste Werkgevers keurmerk

Wij zijn trots dat medewerkers van Gom bovengemiddeld tevreden zijn en hun werkgever waarderen met een 7,6! Hiermee behaalden wij met drie sterren de hoogst mogelijke score in het onderzoek van de Beste Werkgevers Nederland 2017-2018.

Beste Werkgevers is 15 jaar geleden gelanceerd en inmiddels uitgegroeid tot Nederlands grootste onafhankelijk keurmerk voor goed werkgeverschap. Effectory en Intermediair zijn toentertijd begonnen met het in kaart brengen en belonen van goede werkgevers en goed werkgeverschap. Organisaties kunnen het keurmerk alleen verdienen door een goede beoordeling van hun eigen medewerkers.